Met de bergtrein zou je er al zijn

18 juli 2015 - Davos, Zwitserland

Wij kunnen niet op jullie reacties reageren maar lezen ze allemaal en appreciëren ze ten zeerste.

Genoeg gezaagd over de CHF, nu enkel positief.

Vanmorgen hebben we de bomma haar ontbijtbuffet leeg gegeten en waren we vrij vroeg op pad voor de laatste 15km van gisteren af te knallen, alle da knallen is relatief op e colleke van 9% en 28kg dat aan uwe fiets sleurt.
Den opa van da spel gisteren was keifier dat hij in zijnen goeie tijd op 1 uur naar Davos was gereden, de beren hebben da in 1h13 met een kar rustig afgemaald, met de nadruk op rustig want we wilden ons ni forceren.
Aangekomen in ons hotel hebben we een kamer in het hoofdgebouw gekregen ipv ons gereserveerde bijgebouw. De kamer is proper en naar onze normen van deze trip luxueus. Daarnet effe een sauna'ke en stoombad gaan nemen met zicht op de bergen (zie foto's ) dat is een meevaller.
De Pé is nu niet meteen een warmtedier, 2 minuten ofzo.....ja tzal zoiet geweest zijn
Nu staan er 2 zware bergritten op het programma, normaal vingers in de neus maar nu met die kar zal dat gene poezenpippi zijn.

Vandaag hebben we ook nog even den toerist uitgehangen en met de bergtrein tot 2700m geweest, zie ook hier de foto's.

Nu gaan we slapen want morgen willen we vroeg starten want er wordt ook morgen onweer verwacht in de namiddag.

1. Lut:
    18 juli 2015
    Hallo mannen,
    Jullie rustdag zit er op .Zo te lezen hebben jullie er wel van genoten.
    Voor morgen en de volgende dag heel goeie bergbenen.
    groetjes
  2. Katleen:
    19 juli 2015
    Zalig!!!
    goeie benen voor de bergen!
  3. Katleen:
    19 juli 2015
    Zeg wagge, toch even zeggen dat ge in de sauna uw zwembroek niet moogt aanhouden!!!