image

25 juli 2015 - Sečje selo, Slovenië

image

Deze foto werd gemaakt op 25 juli 2015 in Sečje selo, Slovenië met een Samsung SM-G900F.

1. Danny Vercammer:
    25 juli 2015
    Alle vooruit, nog de stratel van een ander land onveilig gaan maken. Bekijken ze jullie daar niet als buitenaardse wezens? In het Kroatisch blijft een biertje een biertje, ttz een pivo, maar dat zal dan wel geen Duvel of een Orval zijn. Courage, of zoals Yves daar ergens vermeld heeft R.E.S.P.E.C.T.
  2. Danny Vercammer:
    25 juli 2015
    Sorry, moest natuurlijk de straten zijn en niet de stratet, maar aanvullend van het laatste land in dit avontuur. Nogmaals R.E.S.P.E.C.T., nog enkele loodjes ...
  3. Lut:
    26 juli 2015
    Hallo Makkers
    Vandaag staan de fietsen op non actief. Wij zijn gisteren de col d'Isoard op gereden 2432hoogtm en 30km gem super HE!!!! Er stonden wel 4wielen en een moter op ons vervoer middel. Wij lezen jullie verhalen nu wel s'morgens heb geen wifi s'avonds
    Geniet vandaag van jullie rustdag en dan morgen met frisse moed de fiets weer op voor de laatste fietsdagen en het einddoel.
  4. Etienne en Maria:
    26 juli 2015
    Allee mannen, de Champs Elysées zijn in zicht! De finish halen en dan een paar dagen uitpuffen, 't zal deugd doen. Kraakt daar maar een paar flesjes!
    Nog courage!