image

31 juli 2015 - Baćina, Kroatië

image

Deze foto werd gemaakt op 31 juli 2015 in Baćina, Kroatië met een Samsung SM-G900F.

1. Lut:
    31 juli 2015
    Hallo Sefke en Peter,
    Als ik dit aan het schrijven ben liggen jullie misschien al lekker te maffen .Maar jullie moeten fit zijn om morgen jullie laatste km af te malen.Woorden schieten mij, te kort om te zeggen hoe super ik jullie prestatie vind .Voor morgen nog veel fietsplezier en geniet van jullie aankomst in Dubrovnik.
  2. Danny Vercammer:
    1 augustus 2015
    En ook hier is het zoals met alle verhalen, er komt hier dus ook een einde aan, ik denk dat jullie tevreden mogen zijn maar vooral fier over de geleverde prestatie, ge moet het godverdomme maar doen.
    OK, in de ronde van Frankrijk rijden ze ook over de bergen en door de dalen, maar als je daar ziet wat een organisatie daar rond hangt, al die verzorgers, mecaniekers, die wagens, ik stel mij de vraag of ze zich zelf moeten proper maken na een toiletbezoek?
    Nee mannen, nogmaals R.E.S.P.E.C.T.
    Ik zie jullie volgende dinsdag reeds in Zaventem in de aankomst ruimte verschijnen, gaan jullie al rijdend door die deur komen, dat zou nogal een zicht zijn ...
    Wij gaan er alles aan doen om daar aanwezig te zijn, dit is iets dat men niet iedere dag kan meemaken.
    Groetjes van oma en opa aan jullie beiden