Voorbereiding is alles

26 juni 2015 - Loonbeek, België

Het begint af te korten en er is nog zoveel te doen. Gisteren begonnen met het demonteren van de fiets om mijn oude triple groep erop te monteren. Verder ookbij Van Eyck gepasseerd vandaag en daar de ideale long distance banden gevonden, hopelijk toch. Schwalbe durano plus draadband, normaal niks voor mij zo nen band maar nu zal die ons diensten bewijzen.

1. Peter De Groodt:
    26 juni 2015
    Ben ik blij dat ik met zo nen topper mee mag.
  2. Danny Vercammer:
    27 juni 2015
    Allee, het begint te korten ...
  3. Ons ma en onze pa (Peter):
    27 juni 2015
    Een veilige en toffe reisweg gewenst. Geniet er van !
  4. Uwe pa:
    28 juni 2015
    Beste zoon, de reis of challenge van je leven !Ik wens jou en Peter een veilige en toffe reis en hou me op de hoogte met de ongetwijfeld spannende verhalen en momenten die er zeker zullen komen ! Nen platten tube.....letterlijk en figuurlijk, dat zal er zeker komen maar voor de rest ....hou het veilig ! En Peter, als ge ni kunt volgen ....tip....steek wat kasseien in zijn karreke. Het beste hé mannen!!!
  5. Frederic:
    28 juni 2015
    Wagge..en Peter....succes he mannen.
  6. Tom:
    Succes mannen!
  7. Wim muyldermans:
    Bedankt Peter en Steven,

dat we ook op deze manier jullie marathontocht mogen volgen. Memorabel zal het zeker worden, de vriendschap zal enkel maar sterker worden maar weet toch dat het ook dankzij jullie vrouwen is dat jullie dit kunnen ondernemen.

Ik verwacht pittige verhalen, veel gestoef en ook gevloek, selfies en mooie landschapsfoto's.

Veel moed, doorzettingsvermogen en behouden reis!

Spurters groeten,

Wim
  8. Wim:
    Veel succes hé kerels...
    En hou het veilig!
    Ik zit nu al te wachten op de vette verhalen die gaan volgen...

Wim D.
  9. Erik:
    29 juni 2015
    Doet da goed hé mannen. Straffe tocht maar jullie zijn goed voorbereid.
  10. Lut:
    Hallo zoon en Peter,
    Ik wens jullie een veilig en leuk fietsavontuur . Geniet van de landschappen niet te veel tegenslag .
    groetjes mams
  11. Nils:
    30 juni 2015
    Mooie manier om de midlifecrisis te verwerken, heel veel plezier en vooral een behouden vaart!
    Als jullie terug komen staan de pinten bij de Herman koud om de verhalen aan te horen!
  12. Jozefa:
    5 juli 2015
    een veilige maar vooral een leuke reis !!
  13. Jozefa:
    5 juli 2015
    veel plezier
  14. Lut:
    8 juli 2015
    Hallo Stefke,
    Nu begint het wel af te korte jullie grote avontuur.Ook bij de mama komen de zenuwen dat alles wel goed gaat aflopen .Maar toch wil ik jullie een leuke trip en veel plezier wensen. groetjes
  15. Johan Lanaux:
    8 juli 2015
    Beste Steven en Peter,
    Bij deze wil ik jullie veel succes wensen op jullie uitstap.
    Hou het vooral veilig onderweg en zeker niet vergeten om het poepke goed te soigneren hé. :-)
    Ik ben benieuwd naar de verhalen en zal jullie zeker via deze weg volgen.
    Groetjes van een C manneke.
  16. Jacques:
    10 juli 2015
    Succes hé krakken! Zou wel een vlieg op jullie karretjes willen zijn... Good luck en pas op voor snelheidsovertredingen hé want 't is altijd bergaf naar Dubrovnik (op de kaart alleszins).
  17. Lotte:
    11 juli 2015
    Succes ermee! Hopelijk staat de wind de komende weken vooral in de rug en als ge terug zijt, moogt ge bij ons nen bak Vedett komen halen :-)