De laatste rechte lijn naar het vertrek.

6 juli 2015 - Loonbeek, België

Zaterdag om 8h30 stipt zetten we de pedaalslagen vanop het gemeenteplein in Huldenberg.
De meeste noodzakelijke zaken zijn nu wel aangekocht er rest mij enkel nog ne lager voor mijn kopserie te vinden. Dankzij de vrienden van Trek is dat een speciale maat die is enkel bij een Trek dealer te vinden. Dus morgen nog eens bij Robeet passeren voor de juiste cup en dan alles terug in elkaar steken.
Zaterdag zijn peppi en kokki nog naar Decathlon geweest voor wat trekking artikelen zoals een kookvuurtje, een ketelke, slaapmatje,.... gaan we hiermee op alles voorbereid zijn? Dat zullen de omstandigheden en de tijd moeten uitwijzen.
Ook al bedankt voor alle reacties en aanmoedigingen die we al ontvangen hebben en zoals Wim M. ook al zei onze grootste dank gaat uit naar onze vrouwen die hun beren nu 24 dagen gaan moeten missen en heel alleen den boel thuis gaan moeten recht houden, maar dat zal hun wel lukken want tzijn der 2 straffe!!!
Dus the countdown is on

succes locos
  2. El vibratore:
    9 juli 2015
    Mannen

Veel reisplezier, stopt regelmatig ne keer voor een terraske want op deze congé mag er geene druk zijn voor km/snelheid/tijd of reisschema. Er zijn genoeg vliegers op andere dagen die terugvliegen van Kroatië. Graag veel foto's of filmkes van de landschappen zo kunnen wij van achter onze pc wat meegenieten

Groeten

Groeten