Nu komt het vertrek zeer nabij

9 juli 2015 - Huldenberg, België

De slapeloze nachten en het continue nadenken over alles en nog wat komt frequenter voor. Verdomme nog niks gehoord over de reservebuitenbanden van onze karren, bestelling misgelopen, bellen en mailen, nee ze geraken er niet op tijd dan maar een andere oplossing zoeken. Dit soort zaken mogen stilletjes aan stoppen en de dag van vertrek mag komen. Gisterenavond hebben we alles eens samengelegd en veel de vraag gesteld "zijn we niets vergeten","hebben we dit echt nodig en vooral hoeveel weegt dat". Op alles kunnen we ons niet voorbereiden en van sommige zaken hopen we om ze niet te moeten gebruiken, maar daar mogen we niet teveel bij stilstaan.
Vandaag zouden onze karren worden geleverd zodat we deze al eens kunnen testen en dan zouden we er klaar voor moeten zijn. Zo kunnen we morgen nog wat tijd met het gezin doorbrengen.

1. Wagge:
    9 juli 2015
    De karren zijn toegekomen :-)
  2. Bever:
    9 juli 2015
    Gene last van stress zeker gijlen ?! Karrekes rustig laten toekomen 2 daagskes voor de start....ik zou zot worden in ulle plaats ;-) !
  3. Bever:
    9 juli 2015
    Gene last zeker van stress gijlen ?! 2 daagskes voor de start die karren rustig laten toekomen...ik zou zot worden in ulle plaats ;-) !!
  4. Etienne en Maria:
    10 juli 2015
    We worden al nerveus alleen met er aan te denken!
    Maar jullie zijn wel wat gewoon. Geniet ervan en hou het veilig!