Het kopke is eraf

11 juli 2015 - Rochefort, België

Vandaag gestart met onze eerste trip richting dubrovnik. Na de nodige aanmoedigingen van familie en vrienden en de zege van de burgemeester (waarvoor allen dank) konden we vertrekken. De eerste km's van onze trip werden nog onder escorte afgelegd met onze teamgenoot Wim M. Nadien liet hij ons in alle rust en kalmte verder rijden richting Rochefort. De eerste kennismaking met een kar van bijna 25 kg achter de fiets vielen hier en daar toch al wat tegen. Laat ons zeggen dat het geen klimvoordeel zal bieden. Maar al bij al hebben we de eerste dag goed afgewerkt. 'S middags onze eerste stop voor de tank bij te vullen iets voorbij Marche les dame en nadien in een rechte streep door tot in Rochefort. Enkel stoppen voor het nodige water in te slaan. Omtrent 15h aangekomen, en na een cola en recovery shake heeft de ene ne rochefort 10% en de andere ne vedette of 2 naar binnen gewerkt. Overnachten in het centrum zat er niet echt in, dus dan maar starten met de trip van dag 2 en hopen iets tegen te komen. Camping "relax" is het geworden. Onze tent kon al meteen dienst doen. Een pizza met biertje was het avondeten en voor de rest beentjes in de lucht. Ons ritje vandaag ging over 120 km met 1200 hm. Morgen naar Echternach Luxemburg

1. Thor & Petra:
    11 juli 2015
    Mooi zo! Ik kan alleen maar fier zijn en hopen dat de rest van jullie avontuur even vlot verloopt. Enjoy! Xxx
  2. Los beckeros:
    Alle ; tkort af..:)
  3. Lut:
    hallo Stefke en peter,
    Jullie eerste dag zit er op .Een zo als dat we kunnen lezen is alles goed verlopen.Laat ons hopen dat het zo verder gaat. Geniet nog van jullie trip .
    Groetjes Mams en Marcel
  4. Jozefa:
    11 juli 2015
    Doe zo verder nog veel moed grtjs
  5. Lode:
    11 juli 2015
    om te fietsen hebt ge best geschoren benen. Maar voor het nemen van selfies kan het scheren van de armen ook geen kwaad :-). wel schone foto's. hopelijk blijft het weer hetzelfde de volgende 3 weken. Nog veel succes.
  6. Bever:
    12 juli 2015
    Echternach....schoon streek :D ! Misschien al het parcours van de Charly Gaul eens verkennen :p ?!