Midday review

18 juli 2015

Dees moeten we effe ventileren zenne, gisteren zijn we dus gestrand bij de bomma in het Old Jnn hotel. Toen we de kaart voor het avondeten kregen vielen we bijna van onze stoel. Ne shnitzel kost hier 40euro!!! Voor de Zwitsers zelf is door de euro voor hun alles met ong. 30% duurder geworden maar voor de eurolanden in Zwitserland nog veel duurder door de koers van de zwitsere frank tegenover de euro.
Bomma de rekening graag, alstublieft lieve jongens. Boenk 241CHF, toeristen belasting van 4,5CHF pp. In Frankrijk is da 1 euro pp per dag. Met deze rekening konden we in Frankrijk de chique fafoel gaan uithangen en in Slovenië waarschijnlijk de chare pe.
Maar ok, het is nu zo en we moeten erdoor.

Tot straks,

Groeten van de berggeiten

1. Ons ma en onze pa (Peter):
    18 juli 2015
    Lang leve de crowdfunding !
    Just efkes weten : is het voor de halve liters of voor de schnitzels ?
    Bon, in ieder geval er zijn wat euro's onderweg. Enkel te gebruiken voor het uitbrengen van een toast op jullie gezondheid, de vriendschap en het behalen van de meet !
  2. Floor & Christine:
    18 juli 2015
    We zouden niet willen dat jullie uitgedroogd aan de meet arriveren!
    Bij deze is jullie kas gespijsd met nog wat eurokes!
    Geniet nog van jullie verdere trip.

Kus,
    Floor & Christine
  3. Uwe pa:
    18 juli 2015
    Dure snitselkes daar, boma zal rap binnen zijn. Was het eten dan toch goed?En het bier?
    Liechtenstein gepasseerd of net niet. Allee bergberen, nog het beste en 'k zal ook wat dollars zenden zodat je niet uitdroogt.
    Weet niet of dit alleen hier is maar de webblog werkt op halve kracht en hoop dat dit van voorbijgaande aard is want ik zit gebrand op jullie verhalen !
  4. Peter De Groodt:
    18 juli 2015
    Hij werkt inderdaad niet goed de website, maar weten ook niet aan wat het kan liggen. We gaan het nog even afwachten. Alvast bedankt aan iedereen voor de centjes.
  5. Oma en opa (van Peter):
    18 juli 2015
    Welwel, met het risico het jullie nog lastiger te maken, maar wij zitten hier in de omgeving van Sant Vith, in de Oostkantons, om morgen Lise op het chirokamp te gaan bezoeken, en ik viel bijna van mijn stoel toen ze ons hier de menukaart brachten, Wienerschnitzel 8,50€, of Zigeunerschnitzel voor 10,50€, alles met frietjes en salade. Ik denk dat jullie zo rap mogelijk uit Zwitserland moeten geraken. Groetjes en nog veel moed.
  6. Etienne en Maria:
    18 juli 2015
    Met honger door 't leven moeten, het is niet te doen, maar met dorst oei oei, helemaal niet. Daarom een beetje sponsoring.
    Geniet er verder van.
    Maria en Etienne
  7. Katleen:
    19 juli 2015
    Hey Broerke en Peter,
    ik hoop dat ge voor diene prijs toch ulle bord hebt leeggegeten. Ik krijg wat medelijden met jullie maar vooral ook veel bewondering voor jullie prestaties dus daarom ook van uw zus (en uw schoonbroer natuurlijk) wat extra centjes!
    Geniet er nog van,
    Dikke kus, Katleen