Rustdag is rustdag

26 juli 2015 - Rudanovac, Kroatië

Beste lezers,
Veel valt er vandaag niet te vertellen eigenlijk. Buiten het feit dat we eindelijk eens een echte rustdag beleven. De vorige was een beetje in het water gevallen. Dus wat doet ne mens dan zoal. We hebben ons eens geschoren en onze benen terug opgeknapt. Rustig de tijd genomen om te gaan ontbijten en dan weer te gaan liggen in ons bed om wat nieuwe kennis op te doen via national geographic. De fietsen eens bekeken en buiten de ketting te smeren en de banden wat verse lucht te geven zijn we niet gekomen. Dan maar buiten in de hangmat liggen of in de schommelstoel voor toch enigzins wat afwisseling in de dag te brengen. Dat we op 10km van de plitvica watervallen zitten die tevens behoren tot het unesco werelderfgoed is leuk. Maar om deze te gaan bezoeken en wat te gaan rondwandelen tussen de chinezen hebben we beiden geen zin. Buiten nog eens te gaan eten en iets te drinken zal er vandaag niet veel meer gebeuren. De lieve mama van het huis was zo vriendelijk om onze fietskledij eens echt te wassen. We doen dit wel elke dag in de douche maar toen we gisteren door de regen hadden gereden roken we nadien een beetje naar natte hond. Dus het was wel eens tijd voor een echte wasmachine. De vele foto's en filmpjes die we onderweg gemaakt hebben zijn we al liggend op de website aan het zetten, dus zeker eens kijken op de website in de loop van de dag voor nieuw beeldmateriaal. Morgen trekken we dan verder met onze ros en zijn kar en gaan we voor de eerste keer langs de zee rijden en als alles goed gaat, slapen we morgen op een eiland.
Vele groeten vanuit Kroatië. En vergeet zeker niet naar de video's te gaan kijken, cameraman Pé in zijn beste dagen

1. Bever:
    26 juli 2015
    Tip voor de video's : probeer de smartphone eens horizontaal te houden bij filmen ipv verticaal, kwestie van de filmkes op de juiste manier op youtube te krijgen ;-)...
  2. Danny Vercammer:
    27 juli 2015
    Die tip voor de video's is ook geldig voor de foto's, maar blijkbaar heeft de cameraman daar moeilijkheden mee, als hij hem al eens horizontaal gaat houden, dan is dit nog onderste boven (zie die vierde foto van de 26ste), ik heb mij al in alle posities moeten wringen en was nu reeds bijna zo ver, maar nu moet ik nog de kopstand ook inoefenen, pfff, niet te doen, nog een geluk dat ze bijna aangekomen zijn ;)